2012. július 4.

Brazil Elle interjú Robbal


Pattinson írhatna akár egy forgatókönyvet a barátnőjével, a színésznővel Kristen Stewarttal, akivel a Twilight által találkoztak.


"Nem mostanában lesz ilyen. Nem siettetjük az újabb közös munkát. Tudjuk igazoltam , hogy attól lesz igazán jó a film, ha új partnerrel vagyunk a vásznon".
Azt mondja, nem találhatott volna "tökéletesebb" lányt Kristennél. 
"Ő pontosan megérti hogyan érzek." Egy ambiciózus nő aki úgy akar felnőni mint egy színésznő".  "Van neki egy kiváló radarja ahhoz ami jó és ezzel folyamatos kihívások elé állít engem. "



A médiában Robsten-ként nevezve, mint Brangelina (Brad Ptt és Angelina Jolie) a pár keresztül ment az érzelmekkel és őrültségekkel járó filmes versenyen az Arany Pálmáért a legutóbbi Cannes filmfesztiválon. Rob a Cosmopolissal versenyez, míg Kristen az Úton című filmjével. 

"Valaki azzal viccelődött, hogy mi ellenfelek leszünk, ami őrültség". 
Pattinson ugyan akkor elismeri, hogy "kicsit féltékeny" lett amikor Kristen a közelgő francia eseményről beszélt neki - amikor a Cosmopolis még nem volt kiválasztva - "végül csodálatos volt, hogy egymást támogathattuk." 
Kristen jelenléte a gálán ahol a filmet vetítették le, nagyon idegessé tett engem. Kristen előttem ült. Figyelemmel tartottam az ő tarkóját, hogy kitalálhassam, szereti-e a filmet vagy sem."-nevetett. 
A végén lenyugodtam, amikor Kristen azt mondta nekem, hogy szereti ".

Forrás: Brazil Elle 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése